mandag 5. november 2012

Noe av det beste med å pusse opp...

... er å bli ferdig :)

Jeg elsker å pusse opp, så ikke missforstå meg der. Det og plukke ut farger, materialer, mønster osv for så å sette det sammen til noe flott er kjempe gøy.


Men følelsen av å stå med det ferdige rommet, i akkurat de fargene du selv har ønsket deg, som bare skriker etter å bli dekorert med nips og naps. Da er vel de fleste av oss i vårt rette element.


Gangen er som dere vet nesten ferdig, det gjenstår bare å bytte vinduet og gjøre ferdig veggen rundt. 
Å jeg gleder meg sååååå til det. Så jeg har lagt til side en flott lykt jeg fikk av min bror til bursdagen min som jeg tenkte jeg skulle ha i vinduet.


Og idag fikk den flotte lykten selskap av denne fine engelen. Disse to ser jeg for meg stå sammen i den splitter nye vinduskarmen min. 


Jeg gleder meg til å vise dere :)

Ha en flott ukestart folkens!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar