søndag 2. september 2012

ALT for MANGE uker UTEN internett...

... Da endelig er jeg på plass igjen. 
Med alt for mange uker uten internett er det fryktelig vanskelig å blogge, men her er jeg igjen da.

Det er jo veldig mye som har skjedd siden siste jeg blogget. 
Og i den anledning ønsker jeg å vise dere noen bilder av hva som har skjedd.

-Vi har flyttet


-Vi har malt, drenert, fjernet veps og plantet...

-Vi har hatt ferie, vi har vært på fest, i barnedåp og i bursdag


-Vi har gått i fjellet; Besseggen

Og sist men ikke minst, vi har innredet huset vårt :)

Her får dere noen detaljbilder fra stue og kjøkken.


Stue


Kjøkken

Kjøkken

Stue

Kjøkken

Stue

Jeg håper du likte den lille sniktitten du fikk inn hos meg nå :) Fra nå blir det nok mer blogging, så håper dere har hatt tålmodighet meg med og fortsetter og lese om hva som skjer i det lille tyttebær huset.

Og konkurransen jeg satt igang i forrige innlegg lar jeg gå en liten stund til, dere som alt har meldt dere på er selvfølgelig med i trekningen.
Ha en flott søndag alle sammen!

1 kommentar:

  1. Endelig er du tilbake :D Likte sniktitten veldig godt, og gleder meg til å se mer av huset! Høres også ut som om sommeren har vært fin :)

    Ha en herlig uke :)
    Klem

    SvarSlett