fredag 23. november 2012

Prinsipper...

Jeg har et prinsipp når det nærmer seg jul, at jeg ikke skal pynte, spise eller drikke noe jeg forbinder med julen før 1 Desember.


Men så er det alle dere kreative og inspirerende bloggerne der ute da, og kombinert med masse flott i butikkene så er det jo vanskelig å holde på de prinsippene.


Så idag ble det litt pynting, veldig uskyldig spør du meg da. Det er jo ikke veldig julete ;)


Lysfatet ble fylt opp med lys og granbar, i speilet henger det søte figurer og om man ser i speilet så har jeg laget en granbar krans til å ha over ovnen. All granbaren har fått seg en god dusj med hårspray, så drysser den ikke så mye.

Ønsker dere en flott helg!

2 kommentarer:

  1. Hihi ja det er jammen ikkje lett å la seg gå upåvirka til 1.desember,ein blir veldig frista av alt men eg har faktisk ikkje spist pepperkaker enda,men julebrus er drukket:)
    Noko julepynt har ikkje snike seg inn så masse heller,men kjenner eg har lyst til å begynne:))

    Ei fine helg til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Hihi du er no søt ;) eg kjenner meg igjen! Det snik seg inn ein engel her, og ein svibel der :) nydeleg du har pynta! ☆★☆ granbar og levande lys er vakkert, heile vinteren!

    SvarSlett