søndag 9. desember 2012

Juleforberedelser og julekos...

Da var vi alt kommet til 9 desember og 2 søndagen i advent.
Fra i morgen av har jeg ikke lenger noe fri før julaften, så det var godt vi fikk harry handlet litt nå i helgen og at julegavnene er ferdig handlet.



Litt godt for både store og små ble med hvem fra nabolandet igår.
Så når har vi både ribbe og medisterdeig, akevitt og vin, brus og godterier, pålegg, gløgg, og masse mer godt som hører julen til.



Pepperkakene har også kommet i store norgesglass. Jeg syntes det er så hyggelig å fylle norgesglass med kaker og godt til jul, for så å pynte med et julete bånd.


Dekorativt er det også, så i påvente av hjemmebakte pepperkaker, som vi skal lage på tirsdag. Så har vi fylt opp med kjøpe-kaker. 


*


Nå står pepperkakene på bordet sammen med noen tente lys. Kanskje vi lager litt gløgg også til pepperkakekosen :)

Ha en flott 2 søndag i advent!






3 kommentarer:

  1. Så heldige dere er som bur nærme så det blir Harryhandel,vi har 10 timer som vi måtte reist så da er det billigere å handle i Norge,hihi:)
    Godt å få kjøpt inn både julemat,drikke og gaver for jammen går tida fort framover nå oh:)
    Ein fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Moro med harryhandel !! Så flotte julestemning bilder :-)
    Nyt søndags kvelden :-)

    SvarSlett
  3. Ååå :) Fantastisk å ha alt ferdig da! Det må jeg jammen si ;)
    Jeg forelsket meg i pepperkakene på glass! Så koselig :D

    Ønsker deg en god, ny uke!
    Stor klem :)

    SvarSlett