søndag 9. september 2012

Nytt, gammelt...

Tyttebær mannen har vært på sykehuset og blitt operert, så jeg har ikke hatt så mye tid til å blogge i det siste. 


Så jeg og den lille hunden har vært hjemme alene i noen dager.



Jeg har også investert i et lyseblått elge hode fra Kremmerhuset, jeg elsker lyseblå. Også syntes jeg denne elgen passet så godt her hjemme i Tyttebær Huset.


En annen ting jeg kan fortelle dere om meg selv, er at jeg samle på fater. Helst gamle norske, men om jeg finner et flott nytt et så sier jeg ikke nei til det heller :)


Gammelt sølv er også dekorativt, her ser dere en vakker liten druesaks på et stettefat.


Her ser dere noe av samlingen min, Figgio, PP og Stavanger flint er av favorittene.

Ønsker dere en flott søndag alle sammen.

2 kommentarer:

  1. God søndag kveld fra stua :)

    Jeg håper alt står bra til med både deg og tyttebærmannen! Koselig å slappe av hjemme når man har en sånn liten søt venn å dele kvalitetstid med i et veldig fint hus. Likte elgehodet veldig godt! Gleder meg sånn til å se enda mer :)

    Fat er noe man aldri får nok av. Bare skapplassen setter en stopper (vi har for lite skapplass!)

    Håper du får en fin ny uke :)
    Klem fra meg

    SvarSlett
  2. Åhh, vakre fat! <3 har heilt likt Figgjo-fat sjølv, det gulaktige med blomar og gullbord, avlangt. Er veldig glad i det!

    Kult elgehovud, og søt hund ;)

    Lina

    SvarSlett