søndag 4. november 2012

Juleforberedelser tidlig i November

Jeg gleder meg til jul hele året. Mørketiden som allikevel er så lys fordi den tilbringes med familie og venner.


Vi er alt godt igang med julegavene.
Og idag begynte jeg på julekortene.



Julekort for meg må alltid være hjemmelaget. Å det er litt av en liste vi sender kort til, så det er en ganske så stor jobb å lage alle sammen, men igjen så hyggelig å sitte å pusle sånn på kveldene.


I år får alle hvert sitt lys, pyntet med koselige juleglansbilder  og en julehilsen.
Originale og hyggelig kort ;)

Har du begynt på juleforberedelsene?

1 kommentar:

  1. Kjempelurt! :) har gjort noko lignande i kveld, nemlig smelta servietter på kubbelys. No ga du meg idéen om å skriva på lys óg ;) smart!

    Eg er i full gang, som deg, hihi :D kjekt!

    klem frå Lina

    SvarSlett